Fundación ”la Caixa”

Darrera actualització el: 15/06/2021

Aquestes Cookies són necessàries perquè el Lloc Web funcioni i no es poden desactivar en els nostres sistemes. Són les que permeten la navegació de l'usuari a través d'una pàgina web, plataforma o aplicació i l'ús de les diferents opcions o els diferents serveis que s'hi poden trobar, inclosos els que l'editor utilitza per permetre la gestió i l'operativa de la pàgina web i habilitar-ne les funcions i els serveis, per exemple, controlar el trànsit i la comunicació de dades, identificar la sessió, accedir a les parts en què l'accés és restringit, recordar els elements que integren una comanda, dur a terme el procés de compra d'una comanda, gestionar el pagament, controlar el frau vinculat a la seguretat del servei, enviar la sol·licitud d'inscripció o de participació en un esdeveniment, comptar el nombre de visites als efectes de facturació de llicències del programari amb el qual funciona, permetre continguts dinàmics, com ara carregar una animació per a un text o una imatge, o compartir continguts en mitjans socials.

Són les que emmagatzemen informació sobre el comportament dels usuaris obtinguda a través de l'observació continuada dels seus hàbits de navegació, cosa que permet desenvolupar un perfil específic a partir del qual mostrar la publicitat. Aquestes Cookies es poden trobar arreu del Lloc Web, col·locades pels nostres socis publicitaris. Aquestes empreses sòcies poden utilitzar-les per crear un perfil dels seus interessos i mostrar-li anuncis pertinents en altres llocs web. No emmagatzemen directament informació de caràcter personal, sinó que es basen en la identificació única del seu navegador i del dispositiu amb què accedeix a Internet. Si no permet aquestes Cookies, rebrà menys publicitat dirigida.

Atorgament del consentiment:

Revocació del consentiment:

TRANSFERÈNCIES INTERNACIONALS DE DADES

Fundació Bancària ”la Caixa” pot contractar els serveis de proveïdors ubicats en països de fora de l'Espai Econòmic Europeu, segons les decisions d'adequació de la Comissió Europea. En aquest cas, es considera que el país disposa d'una normativa equivalent a l'europea. En el supòsit que Fundació Bancària ”la Caixa” necessiti contractar serveis de proveïdors situats en països que no disposin de normativa equivalent a l'europea, la seva contractació inclourà totes les garanties i salvaguardes exigides per la normativa per tal de preservar la seva privadesa, un cop verificada la legislació del país de destinació. Aquestes salvaguardes poden consistir en l'aplicació de clàusules contractuals i de garanties addicionals, d'acord amb la normativa de cada país de destinació, o de normes corporatives vinculants aprovades per les autoritats de protecció de dades. També l'informem que la normativa ens permet enviar les seves dades a aquests països si això és necessari per complir amb les nostres obligacions derivades d'un servei que ens hagi sol·licitat.

ELABORACIÓ DE PERFILS QUE COMPORTI PRENDRE DECISIONS AUTOMATITZADES AMB IMPLICACIONS JURÍDIQUES PER A L'USUARI O QUE L'AFECTI DE MANERA SIGNIFICATIVA

TERMINI DE CONSERVACIÓ

ELS SEUS DRETS

Pot retirar el consentiment atorgat i exercir els seus drets d'accés, rectificació, supressió i portabilitat, limitació i oposició al tractament. Per fer-ho, cal que ho comuniqui per escrit a les adreces postal i electrònica següents: Avinguda Diagonal, 621 – 629, 08028 Barcelona, dpd@fundacionlacaixa.org

Si vol contactar amb el nostre Delegat de Protecció de Dades, enviï un missatge a: dpd@fundacionlacaixa.org

Si considera que el tractament de les seves dades personals infringeix la normativa o els seus drets pot presentar una reclamació al nostre Delegat de Protecció de Dades, enviada a les adreces esmentades més amunt o a l'Agència Espanyola de Protecció de Dades, https://www.aepd.es/es.